Saturday, December 22, 2012

ESP - Meningkatkan Kualiti Hidup Saya

Produk Shaklee favourite saya adalah ESP..Alhamdulillah sejak saya amalkan ESP secara berterusan, saya rasa berbeza..


Saya rasa berbeza..
Saya rasa lebih sihat..
Saya rasa lebih berkeyakinan..
Saya rasa bersemangat..
Saya rasa lebih bahagia..
Saya rasa lebih bersyukur...


Saya sangat bersyukur kepada Allah kerana Allah banyak membantu saya meningkatkan kualiti hidup saya. Semuanya hanya dengan izinNya dan iradatNya...


Apa manfaat ESP yang sangat best yang anda juga boleh dapat?
♥ memberikan tenaga, badan rasa segar dan lebih kuat
♥ kurang rasa letih dan mengantuk
♥ menegangkan dan memperbaiki tekstur kulit
♥ menganjalkan kulit
♥ menghilangkan parut jerawat
♥ menghilangkan stretch marks
♥ membantu melembapkan kulit
♥ membantu meningkatkan penghasilan susu ibu
♥ memekatkan susu ibu
♥ membantu menguatkan rahim
♥ memberikan rasa kenyang lebih lama
♥ membina otot


 ESP dihasilkan dari soya bukan GMO dan dipantau sejak dari proses soya ditanam. 850g ESP dihasilkan dari 30 kg kacang soya dan diproses menggunakan air untuk mengekalkan kandungan isoflavones.yang dipercayai dapat mencegah kanser.

No comments: