Saturday, December 29, 2012

Hilangkan dan Merawat Ketuat Dengan Nutriferon...BERKESAN!!

Beberapa minggu lepas, saya ada cerita tentang ketuat kan? Saya bereksperimen dengan diri sendiri, merawat dan hilangkan ketuat di jari dengan hanya mengambil Nutriferon.

Alhamdulillah dalam masa 2 minggu,ketuat saya gugur!!


Cara merawat ketuat yang saya amalkan..
1. Ambil Nutriferon selama 3 hari berturut-turut.
2. Kemudian ambil selang 3 hari..
3. Hari ke-4 tempat ketuat dah tak rasa sakit.
4. Lepas seminggu nampak tompok2 darah pada ketuat (warna hitam) - menunjukkan akar dah tak dapat bekalan darah,jadi sel mula mati..
5. Lepas 2 minggu ketuat dah mula lekang dan gugur dari jari saya!!



Sangat lega sebab dah tak sakit lagi..
Tak perlu sapu asid yang sangat menyakitkan lagi..




Jika anda nak hilangkan dan merawat ketuat dengan Nutriferon, boleh cuba cara saya..

Jangan biarkan kesakitan pada ketuat menyelubungi hidup anda lagi!

Hubungi saya untuk order dan pertanyaan.


Rumaizah Zalkornain
Shaklee ID 868610
Sms/whatsapp/call: 016-5519641

No comments: