Monday, October 14, 2013

Cara Atasi Kulit Kusam, Jerawat dan Jeragat Dengan Bantuan Supplement

Bila cakap tentang kulit cantik dan berseri, bebas jerawat dan jeragat, mesti sangat sinonim dengan orang perempuan kan, tak kira muda atau tua..menjadi cantik dan berseri walaupun hanya di mata suami, pasti menjadi igauan setiap wanita..

Namun, nak kulit cantik ni bukan sekadar kita mencuci kulit muka dengan sabun pencuci muka berjenama, tapi penjagaan dalaman juga sangat penting dan perlu dititikberatkan oleh semua lelaki dan wanita.

Pelbagai cara yang kita boleh lakukan untuk mendapatkan kulit cantik berseri dan bebas dari jerawat dan jeragat.. Seperti yang Mai bagitau tadi, nak kulit cantik bukan sekadar dari luaran je, tapi dalaman juga sangat sangat penting..

Sebab itu, pemakanan supplement sangat membantu untuk mendapatkan kulit yang cantik berseri dan bebas jerawat dan jeragat.. Ini kerana saban hari kita terdedah dengan pancaran sinaran matahati, pelbagai pencemaran dan toksik sehingga menyebabkan badan bertoksik dan tinggi radikal bebas yang mengakibatkan kulit kusam dan tidak bermaya..

Maka sebab itu, pemakanan supplement sangat penting untuk mendapatkan kulit yang cantik berseri dan menawan.


B Complex Bantu Cantikkan Kulit


'B' is for BEAUTY..tagline yang sangat sinonim dengan Vitamin B Complex..B Complex sangat membantu dalam penghasilan kulit yang cantik, mengurangkan stress, menceriakan emosi dan turut bersama-sama membantu meneutralkan radikal bebas di dalam tubuh.

Vitamin C dan Vitamin E dengan Selenium


Kedua-dua vitamin C dan E adalah vitamin antioksidan yang kuat dan berkuasa untuk meneutralkan radikal bebas yang terdapat di dalam tubuh. Vitamin C adalah komponen penting yang menyokong pembentukan kolagen pada kulit dan membantu menjadikan kulit tegang dan awet muda. Vitamin E yang dilengkapi dengan Selenium mampu memaksimumkan fungsi Vitamin E dalam menjalankan fungsinya di dalam tubuh.

Protein


Protein sangat penting dalam pembentukan sel. Protein berkualiti akan membantu penghasilan unit sel baru yang sihat dan cantik. Ia sangat penting untuk menggantikan sel kulit mati dan lama pada kulit, sekaligus membina sel kulit baru yang cantik.

Supplement Shaklee Bantu Atasi Kulit Kusam dan Tak Bermaya - Bebas Jerawat dan Jeragat


Set D, set kecantikan sentiasa mendapag sambutan hangat dari pengguna.. Gabungan Vit B Complex, vitamin C dan vitamin E, dapat memperbaiki tekstur kulit dan mengembalian keserian pada wajah, insyaAllah..

Protein terbaik dari sumber kacang soya, ESP, dapat membantu membina sel-sel baru agar kulit yang kusam dapat diperbaharui.

GLA Complex pula membantu mengimbangkan hormon dalan badan sekaligus dapat mengawal penghasilan jerawat dan memberikan kulit yang cantik.





********************



Rumaizah Zalkornain
Shaklee Independent Distributor
ID 868610
Sms/whatsapp: 016-5519641
nur.rumaizah@gmail.com




























No comments: