Tuesday, October 15, 2013

Tingkatkan Kecergasan Dengan Pati Minyak Ikan Terunggul

Keletihan selalu je membantutkan aktiviti seharian kita, membuat kita lesu dan tak bermaya je..Kerja banyak, tapi badan dah tak mampu nak teruskan lagi.. Kadangkala kita ambil langkah tak sihat seperti mengambil minuman berkafein seperti kopi untuk menyegarkan badan..

Kandungan kafein yang tinggi dalam badan boleh menyebabkan kemampuan badan untuk menyerap nutrisi dalam makanan berkurangan..malah ia sebenarnya memberikan perasaan 'palsu' buat anda, kesegaran sementara walaupun badan sudah tidak mampu bertahan lagi..

Tingkatkan Kecergasan Dengan Vitamin




Gabungan Vitalea Iron Formula dan Omega Guard dapat meningkatkan kecergasan dan meningkatkan kadar metabolisme badan. Ia mampu memberikan tenaga kepada badan dan mengurangkan keletihan. Ia membekalkan nutrisi dan vitamin yang lengkap untuk keperluan tubuh. Pati minyak ikan asli mampu menjana tenaga dan meningkatkan potensi jantung yang sihat.

Vitalea Iron Formula - Multivitamin Tertua di Dunia


Dr. Shaklee mula memformulasikan Vitalea dengan menggunakan nama 'Vitalised Minerals' pada tahun 1915. Vitalea telah berada di pasaran selama 98 tahun dan masih unggul sehingga hari ini.

Lengkap dengan kesemua 24 jenis vitamin dan mineral mengikut keperluan badan berdasarkan RDA. Ia turut dilengkapi dengan zat besi untuk membantu pembentukan hemoglobin dalam darah. Hemoglobin yang secukupnya dapat membekalkan oksigen yang cukup untuk kesemua organ berfungsi dengan baik.

Omega Guard Melancarkan Perjalanan Darah


Kenapa pentingnya peredaran darah yang lancar?

Ini kerana dalam darah kita terkandungnya sel darah merah, sel darah putih dan platlet. Sel darah merah mengandungi hemoglobin yang berfungsi mengangkut oksigen ke seluruh sistem badan. Tanpa peredaran darah yang lancar, oksigen tidak dapat diangkut dengan efisien sehingga menyebabkan organ dan sistem badan kekurangan oksigen. Bila oksigen kurang, sistem badan tidak dapat berfungsi dengan sempurna dan menyebabkan keletihan.

Omega Guard diproses dari pati minyak ikan terunggul yang merupakan pati minyak ikan terbaik di dunis. Menjalani proses trimolekular agar pati minyak ikan yang terhasil tidak tercemar dengan logam berat seperti merkuri, serta menghasilkan pati minyak ikan yang asli dan terbaik.

Omega Guard mampu mencairkan kolesterol yang terkumpul dalam salur darah sekaligus melancarkan perjalanan darah dan membuatkan badan terus bertenaga kerana mendapat bekalan oksigen secukupnya.

ESP Beri Tenaga Berpanjangan


ESP diproses daripada 30 kg kacang soya bukan GMO bagi setiap satu tin. Kandungan protein soya berkualiti tinggi ini memberikan tenaga kepada sel untuk berjam-jam lamanya.

****************

Tak rugi menjaga kesihatan..
Sihat itu sunnah..
Sihat itu jihad..

KLIK SINI untuk isi borang order.


Rumaizah Zalkornain
Shaklee Independent Distributor
ID 868610
Sms/whatsapp: 016-5519641

No comments: