Tuesday, October 1, 2013

Faedah Jadi Ahli Shaklee

Salam semua...

Hari ni Mai nak cerita pulak apa faedah yang anda boleh dapat jika mendaftar sebagai ahli Shaklee...nak jadi ahli Shaklee ni mudah je, daftar dan bayar yuran keahlian seumur hidup, dah jadi ahli Shaklee...nak baca dengan lebih detail, KLIK SINI k...

Haaa dah tau macamana nak jadi ahli Shaklee kan?
Kali ni kita kongsi-kongsi pulak faedah jadi ahli Shaklee yang anda boleh dapat..


Faedah Jadi Ahli Shaklee


  1. Anda telah bergelar Shaklee Independent Distribuitor dan layak mendapat penjimatan sebanyak 25% ke atas semua produk Shaklee tanpa limit...oh wow!! Menarik sangat...bayangkan anda boleh dapat penjimatan yang sangat banyak.. Sebagai contoh: Sekotak Shaklee Collagen Powder berharga RM298..tetapi dengan menjadi ahli Shaklee, kini anda boleh mendapatkan Collagen Powder tersohor ni dengan harga ahli RM238...pergh jimat RM60!!!! Patut la ramai distributor Shaklee cantik comel sihat belaka..hehe
  2. Anda tak perlu kumpul point atau maintain sebarang point pun untuk mendapatkan produk Shaklee pada harga ahli..anda boleh beli pada bila-bila masa yang anda suka.
  3. Bermula 2 Oktober 2013, Shaklee akan memulakan langkah menuju sistem online...semua hanya di hujung jari sahaja!! Dari order, beli, bayar, pilih-pilih barang, klik2 dan tunggu barang sampai! Mudah kan?? Tetapi, hanya sesiapa yang ada ID sahaja boleh order secara online ni...jadi, best kan?tak perlu nak order kat sape-sape lagi...dah boleh order sendiri...tak perlu walk in lagi!! Tak de alasan branch Shaklee jauh nak gi...semuanya sekarang berada di hujung jari je!
  4. Jika pembelian anda dalam sebulan mencapai 150 uv (lebih kurang RM650), anda dah layak untuk mendapat bonus bulanan! Alhamdulillah...kumpul2 order dari kawan-kawan dan ahli keluarga, cukup 150 uv, pertengahan bulan berikutnya Shaklee akan bayar bonus bulanan kepada anda! Best kan? Kalau nak jadikan Shaklee ni satu perniagaan sampingan anda lagi lah boleh..!

Mahu jadikan perniagaan Shaklee sebagai punca pendapatan anda?


Boleh...ini faedah yang anda boleh dapat:
  1. Dibimbing oleh Master Coordinators dan leaders yang hebat dari Empayar Jutawan.. Anda telah membuat pilihan yang sangat bijak jika memilih untuk berada dalam Empayar Jutawan..
  2. Dibimbing dan berpotensi untuk menjana pendapatan sehingga 6 angka sebulan! Tak mustahil kerana memang tidak mustahil..
  3. Berpeluang untuk menimba ilmu dalam Secret Group Empayar Jutawan - di mana semua tips dan petua dikongsikan tanpa batasan untuk memastikan kejayaan semua!
  4. Anda tak perlu simpan stok ribu-ribu RM...hanya modal RM75 @ RM85 je..
  5. Mendapat akses ke laman web online Shaklee yang baru beroperasi 2 Oktober 2013.. Kini segala-galanya mudah, semua di hujung jari je! Best, best!!


Bersedia menyahut cabaran mendaki puncak Jutawan?
-----> Isi BORANG KEAHLIAN di sini  <-------

Kejayaan milik semua...
Di mana ada kemahuan, di situ ada jalan..


Salam mesra,

Rumaizah Zalkornain
Shaklee Independent Distributor
ID 868610
Sms/whatsapp: 016-5519641

No comments: