Friday, July 26, 2013

Shaklee Vitalea - Multivitamin dan Multimineral TERBAIK Untuk Anda




Assalamualaikum...hai semua...apa khabar hari ni?
Sibuk dengan persiapan Syawal?
Alhamdulillah...dengan kedatangan Syawal yang dinanti akan menjadikan kita 'abid Allah yang sentiasa bersyukur dan bertaqwa..insyaAllah..

Ok...hari ni Mai nak citer sikit tentang produk evergreen Shaklee ni iaitu VITA-LEA...dipercayai sebagai produk terulung Shaklee yang mula-mula diformulasikan oleh Dr. Shaklee pada tahun 1913...waaaa dah 100 tahun tetap unggul di pasaran...

Untuk pengetahuan semua, Vita-Lea ni dulu mula dikenali dengan nama 'Vitalised Minerals'..yang mana disingkatkan jadi VITAMIN.. Jadi, sebenarnya perkataan vitamin tu wujud lepas Dr. Shaklee formulasikan Vitalised Minerals tu ataupun Vita-Lea ni..ada macam-macam formula untuk Vita-Lea yang dikeluarkan oleh Shaklee, tapi yang ada di Malaysia ialah Vita-Lea Iron Formula...lengkap dengan kandungan zat besi yang sangat penting untuk pembentukan darah..

Vita-Lea diformulasikan dengan lengkap dan komprehensif iaitu mengandungi 24 vitamin dan mineral yang sangat diperlukan oleh tubuh..dengan teknologi salutan mikro pada setiap tablet Vita-Lea, menjadikan ia sangat mudah diserap oleh tubuh. Kadar serapan yang tinggi dapat meningkatkan kesihatan dengan optimum..

Vita-Lea Shaklee dihasilkan dengan kawalan mutu yang tinggi dan ketat. Ia perlu menjalani pelbagai proses kawalan mutu supaya produk yang dihasilkan benar-benar berkualiti tinggi. Vita-Lea telah menjalani 7 ujian klinikal dan 340 ujian kawalan mutu, yang mana setiap hasil kajian boleh diakses melalui internet..hebat kan? MasyaAllah..

Jika anda sememangnya 'sahabat setia' mana-mana multivitamin, dan terasa nak cuba kehebatan Shaklee VitaLea, meh la order...mana tau sesuai dengan tagline Shaklee tu, "Changing Brands can Change Your Life!"

Jadi, sekiranya anda berura-ura untuk menukar jenama pil multivitamin anda, saya cadangkan Multivitamin Shaklee Vitalea with Iron Formula. InsyaAllah pasti berbaloi,,,insyaAllah...

Jom-jom pakat ISI BORANG ORDER!!

Hubungi saya k..:
Rumaizah Zalkornain
Shaklee ID 868610
Sms/whatsapp: 016-5519641


No comments: