Monday, September 16, 2013

NutriFeron - Penemuan Terhebat Bidang Immunologi

Tahukah anda?


Setiap hari tubuh kita terdedah kepada serangan patogen dan mikrob  yang berbahaya, yang sentiasa berada di sekeliling kita dan dalam kehidupan kita.. makhluk Allah yang seni ini boleh mengancam kesihatan kita dan keluarga.. Mereka tidak dapat dilihat mahupun disentuh tetapi mengancam kehidupan kita..

Sebab itu Allah menjadikan sistem imun tubuh kita untuk melindungi kita..sistem yang hebat direka khas untuk manusia, makhluk yang mulia di sisi Allah..setiap kejadian ada hikmah dan ibrah yang besar.. Subhanallah...

Namun begitu, kehidupan kita sehari-hari yang juga terdedah kepada faktor seperti gaya pemakanan yang tidak sihat, stress, pencemaran dan kesibukan boleh menyebabkan fungsi sistem imun tubuh menjadi lemah..


Apa itu INTERFERON?


INTERFERON ialah pengaktif kritikal kepada sistem imun tubuh kita..umpama suis kepada sistem.. Interferon mengaktifkan sistem pertahanan tubuh kita untuk menangkis serangan patogen seperti virus, bakteria, tumor dan lain-lain..

Untuk memudahkan kefahaman, jom tengok rajah ni..


Haa sekarang boleh nampak tak?

Betapa penting sebenarnya interferon ni kepada tubuh kita. Interferon ni memang telah wujud secara semulajadi, diciptakan Allah untuk berfungsi untuk melindungi badan dari serangan patogen. Nutriferon bertujuan untuk meningkatkan penghasilan interferon dalam tubuh badan kita.

Nutriferon mampu mengaktifkan penghasilan interferon tubuh secara semulajadi dalam masa 3 hari.

NUTRIFERON merupakan satu produk yang dipatenkan khas untuk Shaklee, merupakan campuran ekstrak tumbuhan bagi mengukuhkan imun yang sememangnya terbukti secara klinikal. Kajian yang dibuat bukan masa sehari tetapi dilakukan selama bertahun-tahun oleh saintis Shaklee, Dr. Yasuhiko Kojima.

NUTRIFERON yang diambil secara harian terbukti dapat meningkatkan pengeluaran interferon semulajadi tubuh badan yang merupakan pengaktif kritikal sistem imun.

Keistimewaan Shaklee NUTRIFERON

  1. Formula berpaten eksklusif yang menyediakan tahap tertinggi bagi perlindungan imun harian tubuh badan
  2. Satu-satunya supplemen yang diciptakan oleh penemu interferon, Dr. Yasuhiko Kojima selepas lebih 40 tahun penyelidikan - penyelidikan sepanjang hayat!
  3. Mengandungi MACH, iaitu satu campuran interferon yang merangsang ekstrak tumbuhan (500mg) yang telah dipatenkan. Campuran proprietari ekstrak tumbuhan semulajadi ini berasal daripada biji labu, bunga safflower, benih plantago dan kuntuman bunga Japanese Honeysuckle yang telah terbukti secara klinikal dapat menyokong dan merangsang gerak balas imun secara semulajadi pada tahap sellular.
  4. Terbukti dengan 4 kajian klinikal terhadap manusia.
  5. Eksklusif hanya di Shaklee.

Perbezaan Shaklee NUTRIFERON


Dalam satu kajian makmal yang telah dibuat, Nutriferon telah menunjukkan yang ia memberi kesan secara positif terhadap sel-sel pembunuh semulajadi (NK) - yang menjadi sokongan tambahan bagi penemuan hebat dalam sains sistem imun.


Shaklee NUTRIFERON adalah produk kegemaran saya..saya telah dapat membukti keberkesanannya, alhamdulillah, apabila ketuat (warts - merupakan ketumbuhan yang diakibatkan oleh virus HPV) saya telah berjaya dibuang selepas saya mengamalkan NUTRIFERON dan bertawakkal kepada Allah..

Alhamdulillah....boleh baca di sini..

Semua ini adalah salah satu bentuk usaha kita untuk menentang penyakit. 
Segala kuasa menyembuh itu adalah dari Allah.

KLIK untuk isi borang order.

Hubungi saya:

Rumaizah Zalkornain
Shaklee ID 868610
Sms/Whatsapp: 016-5519641

No comments: