Friday, November 1, 2013

KEMPEN SAYANGI JANTUNG KITA

Salam dan hai semua...


Kita semua sedia maklum, betapa pentingnya menjaga kesihatan jantung bagi setiap dari kita. Jantung sangat penting kerana jantung mengepam darah beroksigen ke seluruh badan. Kegagalan jantung mengepam darah akan menyebabkan kegagalan organ lain untuk berfungsi dengan baik.

Sayangi jantung kita dengan mengawal kandungan kolesterol dalam badan..paras kolesterol yang tinggi mengakibatkan kemampuan untuk jantung mengepam darah ke seluruh badan akan terjejas. Jantung perlu bekerja keras untuk bekerja sehingga boleh menyebabkan kematian otot jantung dan berakhir dengan serang jantung.

Kolesterol boleh termendap di salur darah dan menyempitkan salur darah untuk aliran darah ke seluruh badan.


Jadi, atas kesedaran ini, sepanjang November ini, Mai akan jalankan Kempen Sayangi Jantung Kita melalui fanpage Mai di Facebook, iaitu My Health Store dan blog Seindah Senyuman...

Setiap pembelian SET LENGKAP Kit Sayangi Jantung ni, akan menerima hadiah istimewa dari kami..







Fungsi setiap produk dalam KIT SAYANGI JANTUNG KITA:


Lecithin : Menghalang pemendapan lemak dan kolesterol selepas makan dan terus membawa ke usus untuk diproses dan dikumuhkan. Lecithin bertindak sebagai pengemulsi lemak dan terus menggumpalkan lemak untuk mengelakkan pemendapan lemak di salur darah.

OmegaGuard : Membantu mencairkan lemak dan kolesterol yang terdapat dalam salur darah sekaligus membuka ruang yang lebih luas kepada pengaliran darah ke seluruh badan. Apabila aliran darah lancar, jantung dapat mengepam darah secara normal.

CoQHealth Plus : Membantu memberikan tenaga kepada otot jantung agar terus bertenaga dan bekerja secara optimum dan sihat.


***************************************************

Sepanjang November dan kempen ni berlangsung, Mai akan kongsikan info-info dan tips untuk pembaca semua k..apa yang kita perlu tahu dan tindakan kita untuk memelihara kesihatan jantung.

Biarkan jantung kita mengepam dengan sihat!

Hubungi saya untuk maklumat lanjut ye...

Rumaizah Zalkornain
Shaklee Independent Distributor
016-5519641

No comments: