Saturday, May 17, 2014

Meal Shakes Bekal Nutrisi Lengkap Buat Si Manja

Hai semua...sihat ke hari ni?
Alhamdulillah...masih lagi sihat dan bernafas di bumi Allah..

Hari ni Mai nak cerita sikit tentang Meal Shakes..

Mai memang suka dengan produk Shaklee yang satu ni...memang tak pernah putus kat rumah tu, supplement wajib untuk anak-anak Mai..

Kenapa Meal Shakes Bagus Untuk Si Manja?

Meal Shakes ni lengkap dengan kesemua vitamin yang diperlukan oleh tubuh..ye la, kadang-kadang anak-anak ni memilih makan, makan ikut suka dan tak nak makan sayur...hmm susah hati sebab bila anak tak nak makan sayur, kita tau dia takkan dapat vitamin-vitamin dan mineral penting yang terdapat dalam sayur-sayuran..

Tapi, dengan Meal Shakes, insyaAllah ia mampu bekalkan kesemua vitamin dan mineral yang diperlukan..so kalau anak tak berapa nak makan, kita tau at least badan dia dah dapat semua vitamin dan mineral yang diperlukan tu..alhamdulillah memang melegakan..

Selain tu, Meal Shakes juga mengandungi lysine yang boleh menambah selera makan anak-anak...alhamdulillah lepas Mai amalkan Meal Shakes untuk anak-anak Mai memang selera makan mereka, terutama sekali Muaz..Muaz memang cerewet makan..tapi sekarang, alhamdulillah bukan je bertambah selera makan, malah kadang-kadang kalau Mai lambat, siap minta nak makan..seronok!

Maisarah pulak, memang berselera bila makan..alhamdulillah...dan selepas amalkan Meal Shakes juga, anak-anak Mai dah tak sembelit lagi..tak de la susah hati bila masa nak membuang air besar tu..alhamdulillah..

Disebabkan Meal Shakes lengkap dengan kesemua vitamin dan mineral, ia juga membuatkan anak-anak cergas dan sihat..sekaligus meningkatkan imun tubuh mereka..alhamdulillah..

Meal Shakes Penyelesaian Terbaik Untuk Ibu

Kenapa Mai kata Meal Shakes ni penyelesaian terbaik?

Sebab....Meal Shakes ni membantu:

1. Membekalkan semua vitamin dan mineral untuk si manja
2. Menambah selera makan anak
3. Meningkatkan imun tubuh anak
4. Menyelesaikan masalah sembelit

Hanya satu sudu kecil sekali sehari, membantu ibu-ibu dalam pelbagai sudut..insyaAllah..

Jom ibu-ibu, dapatkan Meal Shakes untuk si manja anda hari ini juga!

Hubungi Mai cepat-cepat ye..!

Rumaizah Zalkornain
iReach SID 868610
016-5519641
nur.rumaizah@gmail.com

No comments: