Tuesday, May 30, 2017

Minuman Tenaga Untuk Bantu Ibu Mengandung Puasa Penuh

Hari ni dah 4 Ramadhan..alhamdulillah Allah temukan kita dalam bulan Ramadhan yang penuh barokah ni, untuk ke sekian tahunnya..alhamdulillah alhamdulillah..

Semalam saja sembang-sembang dengan kawan-kawan Mai di group Whatsapp sekolah...ada 2 orang kawan Mai yang mengandung dalam group tu..kesian sangat ada yang mengadu asyik letih takut tak larat nak habiskan puasa..walaupun ada rukhsah bahawa ibu mengandung boleh berbuka jika tak larat, tapi diorang gagahkan juga sebab nak sama-sama ambil keberkatan bulan Ramadhan..

MasyaAllah...semoga Allah bagi kekuatan buat mereka dan semua ibu mengandung yang sedang berpuasa..

Tapi, tu sebenarnya yang paling syok bulan puasa ni untuk ibu mengandung...sebab dapat puasa penuh sebulan sebab takde period kan..memang satu kepuasan dapat puasa penuh...teringat zaman budak-budak je yang dapat puasa penuh kan..hihi zaman lumba sape dapat puasa penuh..

Tapi, kalau tak larat macam mana pula nak penuh kan?huhu

Takpe takpe..jangan risau..ni Mai nak bagitau satu berita baik untuk ibu mengandung yang teringin nak puasa penuh.. Shaklee ada sediakan Set Minuman Sahur Untuk Ibu Mengandung..

Wah, best kan?
Osem sangat Shaklee nih!

Set Minuman Sahur Untuk Ibu Mengandung



ESP - bantu kenyang lebih lama jadi tak lah baru jam 10 pagi nak lapar.

Meal Shakes - Multi vitamin mengandungi 24 jenis vitamin dan mineral supaya bila badan cukup zat, bayi dalam rahim pun cukup zat, ibu pun boleh puasa dengan lebih bertenaga

Performance Drink - bantu ibu kekal hydrated. Kita cepat letih dan tak bermaya sebab badan dehydrated.
Lebih-lebih lagi ibu mengandung kena sentiasa hidrasi (hydrated) Performance Drink mengandungi elektrolit yang menyimpan air dalam badan lebih lama berbanding air kosong itu sendiri.

Cara order


Mudah sangat nak order sekarang ni tau..

atau whatsapp Mai pun boleh..

Salam sayang,

Your Shaklee Health Consultant & Business Leader,
Mai
Shaklee ID |868610
Whatsapp | 016-5519641
Pengedar Shaklee Batu Gajah, Perak
Nasihat kesihatan percuma untuk pelanggan saya
Pengeposan ke seluruh Malaysia.

No comments: