Tuesday, April 16, 2013

Kenapa MESTI Shaklee?

Salam semua...

Apabila ditanya kepada saya, kenapa yang saya beria-ia promosi supplement Shaklee...jawapannya bagi saya Shaklee adalah produk makanan tambahan TERBAIK dan saya mahu orang lain juga mendapat KEBAIKAN yang sama. Ini kerana Shaklee berbeza dengan yang lain...Shaklee begitu telus dalam menghasilkan kajian dan berusaha meningkatkan kesihatan masyarakat dengan komited...

Shaklee...dengan tagline "Always Safe, Always Works, Always Green" sangat komited memberikan yang terbaik, berusaha meningkatkan kesihatan penduduk dan sangat teliti dalam menjamin kualiti dan keberkesanan kesemua rangkaian produk..

Buktinya, semua kajian dan penyelidikan yang dijalankan ke atas semua produk boleh didapati secara online melalui sebuah laman web yang direka khas untuk ahli kesihatan profesional dan farmasi, supaya dapat mengenali produk Shaklee dengan lebih dekat. Segalanya ada di situ, malah anda juga boleh membaca semua hasil kajian, laporan dan jurnal yang ditulis selepas kajian dan penyelidikan dibuat. Tiada rahsia antara anda dan Shaklee..

Anda boleh rujuk di physicians.shaklee.com

Apa Bezanya Shaklee?

Seperti yang telah saya nyatakan di atas, Shaklee sentiasa menekankan "The Shaklee Difference - Always Safe, Always Works, Always Green".

Setiap produk Shaklee yang dikeluarkan sama ada dari rangkaian supplement, produk isi rumah dan produk kecantikan, semuanya selamat digunakan kerana bersumberkan bahan semula jadi yang mesra alam dan sangat sesuai dengan tubuh manusia.

Semua ini dikukuhkan lagi dengan uji kaji dan penyelidikan yang dijalankan, serta mempunyai bukti sains yang kukuh yang boleh diakses secara online melalui jurnal-jurnal perubatan yang diterbitkan.

Rujuk di sini untuk melihat  Jaminan dan Keistimewaan Shaklee

No comments: