Saturday, May 11, 2013

VIVIX Satu Revolusi Anti Penuaan


Kenali VIVIX

Vivix merupakan supplemen anti-penuaan TERBAIK di dunia yang dibangunkan selepas penyelidikan selama bertahun-tahun oleh Shaklee...ia merupakan satu produk supplemen revolusi anti-penuaan dalam pertarungan melawan penuaan pada tahap sellular..

Di dalam satu kajian makmal menunjukkan ramuan aktif Vivix berupaya mengaktifkan pengawalan utama genetik yang menolong melambatkan penuaan pada tahap sellular..

Bagaimana VIVIX bertindak?

Vivix bertindak melalui:

4 Mekanisme Penuaan Pada Tahap Sellular
  • Kerosakan DNA
Tahukah anda? Setiap hari sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang boleh merosakkan DNA. Serangan-serangan ini mampu merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu "typo" (kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel dan jangka hayat sel..

Ramuan VIVIX : Terbukti mampu melindungi dan memperbaiki sellular DNA.
  • Pengawalan Genetik
Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap sellular.

Ramuan VIVIX : Di dalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru menunjukkan ramuan Vivix mengaktifkan pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular..
  • Pengeluaran Tenaga Yang Semakin Menurun Oleh Sel-sel
Mitokondria (penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitokondria menurun, fungsi sel turut menurun.

Amuan VIVIX : Menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitokondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.
  • Penimbunan Protein AGE
Penimbunan berlebihan protein AGE (advanced glycation end products) boleh menyebabkan kerosakkan tahap sellular yang akan mengganggu keutuhan sel dan jangka hayat.

Ramuan VIVIX : 10 kali ganda lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) untuk melambatkan pembentukkan protein AGE.

No comments: