Friday, January 6, 2017

Manfaat Vivix Untuk Semua

Assalamualaikum dan hai semua..

Semoga semuanya sihat selalu..

Vivix Yang Istimewa

Hari ni Mai nak cerita sikit pasal satu kriteria istimewa Vivix yang memang Mai kagum..kagum dengan betapa indahnya ciptaan Allah, dalam tumbuh tumbuhan yang diciptaNya..
.
Vivix di ramuannya terdiri daripada 4 tumbuhan yang kaya dengan polifenol dan resveratrol iaitu anggur muscadine, purple carrot, elderberi eropah dan polyganum caspidatum..

Ramuan Vivix dan khasiatnya

Vivix dan Telomere

Kesemua ramuan Vivix ni mampu memberikan impak anti penuaan yang superb kepada pengamalnya, insyaAllah..ia mampu memberi kesan untuk melambatkan telomere yang berada pada kromosom kita..kromosom ni yang menyimpan semua data genetik diri kita..telomere ni fungsinya untuk melindungi kromosom kita..
.
Setiap tahun bila kita meningkat usia, telomere ni akan semakin memendek atas banyak faktor..ia akan memberi kesan kepada kesihatan, kesan penuaan dalam badan kita..Ramuan Vivix terbukti dapat melambatkan proses pemendekan telomere ni..


.
MasyaAllah hebatnya ciptaan Allah..para saintis Shaklee menemui hasil kajian ini berdasarkan tindakbalas ramuan ekstrak 4 tumbuhan tadi...subhanaAllah memang rasa kagum sangat dengan ciptaan Allah ni...
.
Alhamdulillah banyak penyakit kronik dapat dihindari dan melindungi diri kita dengan antioksidan yang berada dalam ramuan Vivix..antara testimoni daripada pengguna Vivix...





Alhamdulillah ala kulli ni'mah
Alhamdulillah dengan semua nikmat Allah
.
Semoga lebih ramai yang dapat merasai khasiat Vivix, insyaAllah..
.
.
.
Salam sayang,
Mai
ID 868610
016.551.9641

#tsunamiShaklee
#liveamazing
#shakleeEffect
#shakleewarrior
#shakleeclans

No comments: