Tuesday, January 31, 2017

Pilih Vivix Untuk Kesihatan Anti-Penuaan

Baaaaanyak sangat jus nak sihat di pasaran sekarang..semua bagus, semua mantop..ikut pilihan yang mana satu idaman kalbu memikat hati...
.
Tapi...
.
Kenapa mesti pilih Vivix dan bukan yang lain?
.
Vivix sangat berbeza dengan yang lain..kandungan resveratrol dalam Vivix jauh lebih powerful berbanding yang lain..Vivix juga kaya dengan polifenol yang berfungsi sebagai agen anti-penuaan dan anti-radang..
.
Bila sebut Vivix untuk anti-penuaan, ia bukan setakat penuaan biasa, tapi peringkat penuaan sel..apa itu penuaan sel?nak mudah cerita, Vivix bagi sel kita sihat, kuat dan lambat mati..kalau banyak sel kita mati, kulit (luaran) nampak kusam tak bermaya je kan? Vivix diuji secara klinikal dan terbukti dapat melambatkan proses penuaan sel tu sendiri..
.
Sel-sel badan kita ni berduplikasi..mudah kata, macam beranak la..tapi, dia bukan beranak macam manusia ye..sel berkembang dengan duplikasi sel yang sedia ada..dari satu sel, duplicate jadi dua sel..sel kedua tu dia tiru bulat-bulat je sel pertama tadi..sel pertama tadi kita sebut mother cell (sel induk)..
.
Sebab sel berkembang dengan meniru (duplicate) bulat-bulat je sel induk tu, makanya kalau sel induk tu sel yang sihat cantik bergaya, sihat la semua sel yang berkembang tu..tapi kalau sel induk tu dah rosak tak sihat, jadi semua sel yang berkembang duplicate tu akan jadi sel yang rosak juga..ditambah dengan faktor luaran dan radikal bebas, makin rosak la badan kita nanti..
.
Faham tak camne Vivix berfungsi?
.
Satu sel berduplikasi bentuk satu otot..banyak otot jadi organ..beberapa organ jadi sistem..unit asas sistem badan kita adalah dari sel..Vivix baiki sel, sel yang baik bentuk sistem yang baik..sebab tu Vivix boleh jadikan kita 25 tahun lebih muda..sebab sel kita lambat tua, sihat macam sel orang muda remaja..
.
Vivix terbukti berdasarkan Landmark Study yang Shaklee buat, dapat melambatkan proses pemendekan telomere pada kromosom dalam sel, yang membuktikan Vivix adalah tonik antipenuaan terbaik di dunia..
.
Yang terbaik di dunia pada harga RM475..sangat sangat murah sebenarnya..bandingkan dengan khasiat dan nikmat kesihatan yang diperoleh?
Tidak ternilai!
Priceless!!
.
Hubungi Mai cepat untuk order!
.
Rumaizah Zalkornain
ID868610
016.551.9641

#tsunamishaklee
#shakleewarrior
#shakleeclans
#liveamazing
#vivix

No comments: