Monday, January 2, 2017

Vivix : Harapan Baru Kepada Pesakit Kanser

Shaklee Malaysia mula memasarkan Vivix di Malaysia bermula pada Disember 2012, dan bermula dari tarikh Vivix dipasarkan ia telah memberikan harapan baru kepada pesakit yang menghadapi penyakit kronik terutamanya kanser.

Cara Vivix Bertindak


Kandungan Vivix


Vivix mengandungi ramuan 4 tumbuhan polifenol yang kaya dengan resveratrol dan polifenol. Ramuan ini membuatkan Vivix berkuasa 10 kali ganda berbanding resveratrol sahaja.

Apa itu Resveratrol?


Kajian menunjukkan resveratrol mampu menghalang pembesaran kebanyakan kanser dalam tubuh manusia termasuk kanser payudaraprostatperutkolonpankreas dan tiroid.  


Resveratrol juga mampu merencatkan pertumbuhan sel kanser, melindungi jantung, melindungi paru-paru dari kerosakan DNA dan kematian sel, melindungi dari kerosakan pada bahagian otak dan melindungi saraf  serta berfungsi sebagai agen anti penuaan dan banyak lagi.


Manfaat RESVERATROL

Fungsi Vivix
Vivix mampu memberikan kebaikan kepada tubuh badan berdasarkan 4 fungsi kepada sel iaitu  :
1. Mempertahankan sel
2. Memberikan tenaga kepada sel
3. Memperbaiki sel
4. Meningkatkan prestasi sel

Secara asasnya, badan kita terdiri daripada sel..unit asas badan kita ialah sel..jika sel kita yang terbina adalah baik dari keseluruhannya, maka baiklah keseluruhan anggota badan..tingkatkan prestasi sel dengan Vivix, untuk menjamin kesihatan yang berkualiti..insyaAllah..

Testimonial Pengguna Vivix

Berikut ialah testimoni pengguna Vivix daripada ribuan yang anda boleh cari di alam maya..semoga bermanfaat.















Salam sayang,
Rumaizah Zalkornain
ID 868610
Whatsapp: 016-5519641

No comments: